Thursday, September 25, 2008

Kegalauan kecil di dalam kesenangan yg meluap-luap

Gairahku meningkat
Ketidaksabaranku meningkat
Rasa penasaranku pun meningkat
Adapakah gerangan?
Oh aku ingat klo esok aku akan pulang ke rumah
Aku akan berjumpa dgn seluruh keluargaku
Melepas rindu ku selama 9bln tidak melihat rumahku
Rumahku istanaku
Tempat aku berteduh dari aku mulai menghidup udara
Tapi kenapa tiba-tiba muncul rasa takut ku
Rasa berdebar-debar
Rasa galau yg cukup hebat
Entah kenapa
Apa mungkin aku takut menghadapi masa depan?
Aku tau disana aku akan senang dikeliling orang yg menyayangiku
Tapi aku takut akan timbul masalah baru
Yang sepatutnya tidak akan muncul klo aku tetap disini
Tapi aku tetap memilih
untuk menghadapi masalah itu bersama orang-orang yang aku sayangi

2 comments:

Aricko Khena Kaban said...

hehhe..dah mo balik uyy,,,
klo ke bandung kabar2in yaah...
hati2 di jalan dan selamat datang kembali.....

viasibocahoke said...

iyaa nihhh
gw lebaran dibdg ko..
siiiip tunggu aja sms gw ke desi heheh

Daisypath Vacation Ticker